Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika

Okładka książki Nagroda i kara. Profesjonalna ocena pracownika

Szczegóły:

ISBN: 9788324621866
EAN: 9788324621866
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 235x160x15 mm
liczba stron: 272
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
32,60 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,44
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Ocenianie profesjonalne - rzetelne, trafne i sprawiedliwe
- Funkcje, cele i najważniejsze formy ocen pracowniczych
- Dokładna analiza pułapek w procesie oceniania
- Oceny motywujące i demotywujące pracowników
- Prawidłowy proces porozumiewania się i prowadzenia rozmów oceniających
- Związki oceniania z osobowością i potrzebami pracowników
- Typologie menedżerów, pracowników i organizacji Pomocne studia przypadków
""Ludzie są najważniejszym zasobem firmy"" - to truizm z lubością powtarzany przez niektórych prezesów i menedżerów zarządzających. ""Gdyby nie ludzie, nasz wspaniały zespół pracowniczy, nie moglibyśmy stale iść do przodu"" -- ile razy słyszałeś podobne stwierdzenie podczas różnorakich rocznic, gali czy zebrań? Czy zadałeś sobie wówczas pytanie, ile prawdy kryje się w tych słowach? A czy wiesz, jak to zmierzyć? Firma naprawdę dbająca o pracownika kładzie spory nacisk na stosowanie nowoczesnych metod zarządzania zespołem (zwanym nieszczęśliwie ""zasobem ludzkim"") i rozwój miękkich kompetencji kadry kierowniczej. Tworzenie sprawnych zespołów zadaniowych, zindywidualizowany dobór zadań, motywowanie, inspirowanie i uczenie to jedne z najistotniejszych umiejętności menedżerskich. Ułatwiają one osiąganie sukcesów przez organizację, a do tego pozwalają pracownikom na zaspokojenie ich potrzeb. Rozwój tych umiejętności -- sprawniejsza komunikacja, bardziej trafne ocenianie ludzi -- to jedno z ważniejszych pól walki konkurencyjnej, choć nie wszyscy menedżerowie dostrzegają ten fakt i doceniają jego znaczenie. Przeprowadzanie oceny pracowniczej to podstawowe działanie HRM. Ten proces nie polega na wartościowaniu pracownika jako osoby, nie ma także kontekstu moralnego. Ocenie podlegają profesjonalne zachowania, działania, skuteczność oraz sposoby rozwiązywania problemów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź