Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Myślę, czytam, rysuję. Rozwojowy model terapii 3

Okładka książki Myślę, czytam, rysuję. Rozwojowy model terapii 3

Szczegóły:

Wydawca: Arson
ISBN: 9788361022312
EAN: 9788361022312
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 21x29,5 cm
język: polski
liczba stron: 60
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
22,07 zł
Cena detaliczna: 
29,00 zł
24% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,72

Opis

Rozwojowy profil terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.Zadania zawarte w książkach ,,Myślę, czytam, rysuję"" są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty.Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.Książeczki ,,Myślę, czytam, rysuję"" przeznaczone są dla:- dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,- dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości w rozwoju. Książki ,,Myślę, czytam, rysuję"" to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka.Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź