Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

MOTYWACJE W ZARZĄDZANIU PUBLICZNYM

Okładka książki MOTYWACJE W ZARZĄDZANIU PUBLICZNYM

Szczegóły:

Wydawca: Poligraf
ISBN: 978-83-8159-162-1
EAN: 9788381591621
oprawa: miękka
podtytuł: Jak zarządzać krajem, regionem, przedsiębiorstwem?
wydanie: 1
format: 205x145mm
język: polski
liczba stron: 144
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,64 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
42% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,40
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Od mechanizmów motywacji odpowiednio wplecionych w system zarządzania i kreowania twórczych emocji ? jak pisze Autor we wstępie do swojej książki zależą nie tylko efekty pracy, ale także zdrowie, szczęście i kreatywność każdej jednostki czy to indywidualnie, czy też wpisanej w określoną społeczność.
Tworzenie odpowiednich systemów motywacji obudowanych w mechanizmy aktywizacji i angażowania powinno być priorytetem władz każdego szczebla i rodzaju.
Opracowanie planów mechanizmów, które byłyby w stanie poprzez oddziaływanie na jednostkę czy grupy społeczne motywować je do aktywności ukierunkowanej na osiągnięcie pożądanego celu nie jest łatwe. Co właściwie jest niezbędne do zbudowania prawidłowego systemu motywacji? Jakie muszą być ku temu spełnione warunki na różnych płaszczyznach życia jednostki czy społeczeństwa?
Odpowiedziom na powyższe pytania i przykładom mechanizmów kształtowania motywacji poświęcona jest właśnie niniejsza książka.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź