Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Okładka książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Szczegóły:

Wydawca: PWN
ISBN: 9788301137717
EAN: 9788301137717
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 352
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
60,40 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
24% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,40
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź