Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Medialne lwy dla rekinów biznesu

Okładka książki Medialne lwy dla rekinów biznesu

Szczegóły:

Wydawca: PWN
ISBN: 9788301180058
EAN: 9788301180058
oprawa: Twarda
podtytuł: Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
wydanie: 1
format: 17.0x24.1
język: polski
liczba stron: 200
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,47 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
24% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,47

Opis

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź