Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Media społecznościowe w trzecim sektorze

Okładka książki Media społecznościowe w trzecim sektorze

Szczegóły:

Wydawca: UMCS
ISBN: 978-83-227-9239-1
EAN: 9788322792391
oprawa: miękka
wydanie: 1
format: 240x170mm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
29,59 zł
Cena detaliczna: 
42,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,18
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory. Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź