Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Okładka książki Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

Szczegóły:

Wydawca: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357373
EAN: 9788365357373
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17x24 cm
liczba stron: 227
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
60,41 zł
Cena detaliczna: 
78,00 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,41
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź