Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Matematyka. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Część 4

Okładka książki Matematyka. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Część 4

Szczegóły:

Wydawca: Harmonia
ISBN: 978-83-8309-113-6
EAN: 9788383091136
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 306x220 mm
język: polski
liczba stron: 101
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
30,33 zł
Cena detaliczna: 
46,60 zł
35% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,07

Opis

Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Może być stosowana w:

- przedszkolach i szkołach specjalnych

- klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych

- podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.

Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych.

Materiał zawiera zadania dotyczące:

- rozwijania umiejętności myślenia operacyjnego

- utrwalania znajomości liczb w zakresie 100

- utrwalania podstawowych działań arytmetycznych

- poznawania i utrwalania ułamków

- utrwalania podstawowych działań na ułamkach.

Zadania zawarte na niemal 100 kartach pracy służą rozwojowi intuicji matematycznych i rozumowania operacyjnego, a więc podstaw uczenia się matematyki.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź