Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Marketing w praktyce

Okładka książki Marketing w praktyce

Szczegóły:

Autor: Dussel Mirko

Wydawca: BC Edukacja
ISBN: 9788361655480
EAN: 9788361655480
oprawa: Twarda
wydanie: 1
format: 16.8x24.0cm
język: polski
liczba stron: 444
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,10 zł
Cena detaliczna: 
46,00 zł
39% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,10
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: - podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) - analiza (badania rynku, informacja, trendy) - strategia - taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) - zarządzanie - materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź