Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2

Okładka książki Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2

Szczegóły:

Wydawca: eMPi2
ISBN: 9788365149039
EAN: 9788365149039
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 223
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
22,15 zł
Cena detaliczna: 
27,00 zł
18% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,15
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź