Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Marketing szeptany

Okładka książki Marketing szeptany

Szczegóły:

Autor: Mark Hughes

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 978-83-61040-04-0
EAN: 9788361040040
oprawa: Miękka
podtytuł: Z ust do ust Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Tłumaczenie: Rzychoń Tomasz
tytuloryg: Buzzmarketing: get people to talk about your stuff
wydanie: 1
format: 15.8x23.3cm
język: polski
liczba stron: 272
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
38,39 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,39
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Twórz porywające historie. o których warto mówić:Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy.Autor tej książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn ""Time"" nazwał to ""jednym z największych podbojów opinii publicznej"" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź