Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Marketing produktu politycznego

Okładka książki Marketing produktu politycznego

Szczegóły:

ISBN: 9788380171725
EAN: 9788380171725
oprawa: Kartonowa Foliowana
podtytuł: Analiza porównawcza
wydanie: 1
format: 16.6x23.8
język: polski
liczba stron: 354
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
33,37 zł
Cena detaliczna: 
42,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,37
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź