Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...

Okładka książki Marketing polityczny: szansa czy zagrożenie...

Szczegóły:

ISBN: 9788360677070
EAN: 9788360677070
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 168x240 mm
liczba stron: 162
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
27,79 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,79

Opis

Zbiór składa się z trzech części. Pierwsza, "Marketing polityczny a ideały demokracji liberalnej" zawiera artykuły odnoszące się do problemu zmian zachodzących w systemie demokratycznym pod wpływem mechanizmów marketingu politycznego. (...) Część druga, "Doświadczenia kampanii wyborczych" poświęcona jest przede wszystkim analizie kampanii parlamentarnej i prezydenckiej w Polsce w 2005 roku. (...) Rok 2006 przynosi kolejną kampanię wyborczą, tym razem samorządową. Niezbędnym staje się więc także charakterystyka marketingu w odniesieniu do wyboru władz na tym szczeblu. Problemowi temu poświęcona jest trzecia część publikacji. Opis stanowi fragment Wstępu.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź