Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3

Okładka książki Marketing Podręcznik Ekonomika Część 3

Szczegóły:

Wydawca: eMPi2
ISBN: 9788362325399
EAN: 9788362325399
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Technikum, Szkoła policealna
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 224
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
21,31 zł
Cena detaliczna: 
26,00 zł
18% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,21
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000 Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź