Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)

Okładka książki Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)

Szczegóły:

Wydawca: PWE
ISBN: 978-83-208-1787-4
EAN: 9788320817874
oprawa: miękka
wydanie: 2
format: 240x160x15mm
liczba stron: 304
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,23 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
38% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,93
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W podręczniku Autorka, prof. Elżbieta Duliniec, omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak:
- istota marketingu międzynarodowego,
- analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw,
- strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
- badania marketingowe rynków zagranicznych,
- kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny),
- organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź