Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy ...

Okładka książki Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy ...

Szczegóły:

Wydawca: PWN
ISBN: 9788301179816
EAN: 9788301179816
oprawa: Miękka
podtytuł: Współczesne trendy i praktyka.
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 244
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
34,97 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
41% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,97
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case'ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.Książka napisana pod redakcją Krzysztofa Fonfary. Autorami poszczególnych rozdziałów są pracownicy Katedry Marketingu Międzynarodowego z UE w Poznaniu, a także praktycy biznesu. Pracownicy zaangażowani w tworzenie książki prowadzą kilka specjalności i kursów na studiach podyplomowych na UEP, a także we Wrocławiu, na WSB i innych prywatnych uczelniach.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź