Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH

Okładka książki MARKETING DRAKULI JAK ZARABIAĆ NA LUDZKICH STRACHACH

Szczegóły:

Wydawca: Studio Emka
ISBN: 9788366142138
EAN: 9788366142138
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak zarabiać na ludzkich strachach
Tłumaczenie: Cichocki Jan
tytuloryg: DRACULA’S MARKETING. THE ART OF MAKING MONEY ON HUMAN FEARS
wydanie: 1
format: 14.5x21.0cm
język: polski
liczba stron: 208
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
25,68 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
36% rabatu
WYSYŁKA: 3 - 5 dni
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,68

Opis

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź