Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Okładka książki Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Szczegóły:

Wydawca: BL info
ISBN: 978-83-8953-783-6
EAN: 9788389537836
oprawa: Miękka
Tłumaczenie: Bratumiła Pawłowska
wydanie: 5
format: 15,5x22,8 cm
język: polski
liczba stron: 219
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
25,52 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,52
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź