Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Marketing dla bystrzaków

Okładka książki Marketing dla bystrzaków

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-5903-1
EAN: 9788328359031
oprawa: miękka
wydanie: 5
format: 230x170mm
język: polski
liczba stron: 448
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,68 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
41% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,68
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI
Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych
Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego
Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!
Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
W książce:
Wykorzystanie psychologii wyboru
Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź