Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Okładka książki Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Szczegóły:

Wydawca: PWN
ISBN: 978-83-01-22222-2
EAN: 9788301222222
oprawa: Miękka
podtytuł: Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: polski
Seria: MARKETING
liczba stron: 192
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
50,33 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
27% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,76

Opis

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology. This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today’s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź