Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data

Okładka książki MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data

Szczegóły:

ISBN: 978-83-01-19511-3
EAN: 9788301195113
oprawa: Miękka
podtytuł: Using the potential of Big Data
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: angielski
liczba stron: 174
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
43,43 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
45% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,40

Opis

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge. The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas: • collecting and processing large amounts of user data; • delivering personalized messages across all channels in real time; • process automation; • improving communication between marketing and sales departments. This publication was illustrated with examples of various implementations, and as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź