Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Marka na cztery sposoby

Okładka książki Marka na cztery sposoby

Szczegóły:

Wydawca: Nieoczywiste
ISBN: 9788366402355
EAN: 9788366402355
oprawa: Miękka
podtytuł: Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 248
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
40,86 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
31% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,62
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: – opartą na percepcji odbiorcy, – opartą na reakcji emocjonalnej, – opartą na więzi społecznej, – opartą na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź