Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Okładka książki Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Szczegóły:

ISBN: 9788382200089
EAN: 9788382200089
oprawa: oprawa: broszurowa
wydanie: 1
format: 240x165x10 mm
język: polski
liczba stron: 196
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
34,00 zł
Cena detaliczna: 
42,90 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Agata Matuszewska-Kubicz - opis książki:
Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności.
Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania.
Książka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Książka posiada 196 stron i została wydana w 2020 r.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź