Marka agenta to praktyczny poradnik o marketingu osobistym, który każdy specjalista sprzedaży powinien mieć w swojej domowej biblioteczce.
Odnosząc się do własnego doświadczenia, podaję praktyczne wskazówki, dobre praktyki marketingu i sprzedaży, opisy z życia wzięte i gotowe strategie brandingu. Dzięki temu dowiesz się, jak krok po kroku zaplanować strategię marketingu Twojej marki osobistej.
Ta książka z pewnością udzieli odpowiedzi na wiele Twoich pytań. Pomoże Ci odnaleźć właściwą drogę i zastosować sprawdzone sposoby marketingu, tak aby odnieść upragniony efekt!
Książka Marka agenta to praktyczny podręcznik brandingu i marketingu osobistego dla agenta nieruchomości. Uczy, jak mądrze budować swoją markę, w jaki sposób promować się w internecie oraz jak sprawnie pozyskiwać klientów i sprzedawać więcej nieruchomości.
To pozycja obowiązkowa, jeśli zadajesz sobie pytania:
- Jak odnaleźć swój wyróżnik na konkurencyjnym rynku i zdefiniować mocne strony?
- Czym jest i jak skutecznie wykorzystywać networking by pracować na rekomendacjach?
- Co to jest lejek sprzedażowy, jak go zbudować i zaplanować całościową komunikację?
- Jak budować pożądany wizerunek wykorzystując proste techniki i potęgę social media?
- Co zrobić, aby wykorzystując moc ePR sprzedawać więcej i budować silną reputację?