Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości... w.2

Okładka książki Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości... w.2

Szczegóły:

Autor: James Kalbach

Wydawca: Helion
ISBN: 9788328385726
EAN: 9788328385726
oprawa: Miękka
Tłumaczenie: Gutowski Maksymilian, Janicki Przemysław
tytuloryg: Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Journeys, Blueprints, and Diagrams, 2nd Edition
wydanie: 2
format: 22.5x16.5cm
język: polski
Seria: O'REILLY
liczba stron: 398
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
50,48 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
43% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,26
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje się, że problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za produkt. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług.

To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.

W książce:

  • analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocą technik mapowania
  • diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej
  • facylitacja w mapowaniu
  • użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań
  • zastosowanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych
Mapowanie wrażeń. Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi klienci?
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź