Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Manual II. Communication Design. Antologia

Okładka książki Manual II. Communication Design. Antologia

Szczegóły:

Wydawca: Libron
ISBN: 9788366269552
EAN: 9788366269552
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 210x148 mm
liczba stron: 687
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
23,64 zł
Cena detaliczna: 
40,01 zł
41% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,48
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Niezależnie od tego, jak dalekie tematycznie są sobie artykuły zawarte w tej publikacji, nietrudno odnaleźć wspólny mianownik, jakim jest konstruktywistyczny paradygmat komunikacji społecznej. Na niniejszą publikację składają się teksty części zespołu, który nieoficjalnie określany jest jako wrocławska szkoła komunikacji i designu.
Znakomita część zespołu skupiona jest wokół działalności naukowej i dydaktycznej Zakładu Communication Design, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź