Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Makromarketing

Okładka książki Makromarketing

Szczegóły:

Wydawca: PWE
ISBN: 978-83-208-2353-0
EAN: 9788320823530
oprawa: miękka
podtytuł: Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
wydanie: 1
format: 240x160x20mm
język: polski
liczba stron: 428
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
56,28 zł
Cena detaliczna: 
79,90 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,28
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź