Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Luka finansowa w sektorze mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Okładka książki Luka finansowa w sektorze mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Szczegóły:

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788375567656
EAN: 9788375567656
oprawa: Miękka
podtytuł: na przykładzie województwa świętokrzyskiego
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 272
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
46,01 zł
Cena detaliczna: 
62,00 zł
26% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,70
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Książka stanowi uzupełnienie ogólnodostępnej literatury dotyczącej możliwości wyboru źródeł kapitału oraz form finansowania przedsiębiorstw. Jako cel niniejszej pracy przyjęto identyfikację i ocenę wielkości luki finansowej w sektorze mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w województwie świętokrzyskim. Udowodniono tezę: w przedsiębiorstwach sektora MŚP istnieje luka finansowa w zakresie finansowania działalności bieżącej i inwestycyjnej (rozwojowej), a jej wielkość jest w głównej mierze determinowana przez popyt potencjalny na środki niezbędne do sfinansowania działalności inwestycyjnej. W książce zawarto wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz porównawczych dla wyników badań własnych i badań wtórnych. Przeprowadzono ocenę luki z wyszczególnieniem finansowania potrzeb bieżących i inwestycyjnych oraz analizę luki w zakresie popytu rzeczywistego i potencjalnego. Weryfikacja tezy oraz hipotez cząstkowych została przeprowadzona w oparciu o wyniki badań ankietowych zrealizowanych w losowo dobranych przedsiębiorstwach z sektora MŚP w województwie świętokrzyskim. W książce zaprezentowano także wyniki badania ankietowego, zrealizowanego w sektorze bankowym. „Jest to publikacja wysoce wyspecjalizowana, która może być interesującą lekturą dla specjalistów, zajmujących się poszukiwaniem źródeł finansowania w przedsiębiorstwach, pracowników banków, zainteresowanych kontaktami z małym biznesem oraz pracowników samorządów lokalnych, poszukujących metod przezwyciężania barier rozwoju lokalnego biznesu". dr hab. Jan L. Bednarczyk
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź