Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Ludzie - nie zasoby. Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania

Okładka książki Ludzie - nie zasoby. Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania

Szczegóły:

ISBN: 978-83-8358-444-7
EAN: 9788383584447
oprawa: miękka
podtytuł: Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania
wydanie: 1
format: A5
język: polski
Seria: HR
liczba stron: 160
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
55,66 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 72h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,58

Opis

Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy - potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania. Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, aby być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły sporo zmian, zarówno w modelach pracy, jak i postawach ludzi. Zmieniły się potrzeby, a co za tym idzie oczekiwania pracowników, a to wyznaczyło nowy kierunek roli lidera - holistycznego zarządzania zorientowanego na ludzi i kulturę organizacyjną. Z lektury dowiesz się m.in.: jak w praktyce wykorzystać wiedzę o stylach zachowań ludzi; co robić, a czego na pewno nie, chcąc zbudować zaangażowany zespół; którzy pracownicy są najbardziej narażeni na stres i jak można go zniwelować; dlaczego zarządzanie różnorodnością powinno trafić na top listę umiejętności menedżerskich. Klamrą spinającą całość są wypowiedzi liderów, które pokazują praktyczny wymiar dzisiejszego zarządzania, oraz przydatne menedżerom narzędzia - kwestionariusz autorefleksji i schemat planu działania. "Książka jest cennym źródłem inspiracji i wiedzy dla każdego, kto chce doskonalić swoje umiejętności zarządzania i rozwijać silne przywództwo. Pokazuje, jak podnosić kompetencje w dzisiejszym złożonym świecie biznesu, gdzie globalne zmiany, rosnące wyzwania i dynamiczne trendy w zarządzaniu wymagają ciągłego rozwoju i adaptacji". Sebastian Drzewiecki, VP, Country Manager Poland, Softserve (fragment przedmowy)

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź