Dodatek do gry Lockup: Opowieść ze świata Roll Player.
Rozszerzenie zawiera 3 dodatkowe karty celów oraz 4 dodatkowe karty ksiąg.
Gdy lojalne wojska króla Tarona z Nalos uporały się z inwazją Dragula, jego pojmanych sługusów wtrącono
do więzienia Kulbak, skąd ucieczka jest praktycznie niemożliwa dzięki magicznie wzmocnionym murom
i bezdusznym konstruktom-strażnikom. Raz do roku, podczas osobistej wizyty, król okazuje łaskę najtwardszej
bandzie więźniów, która dostaje następnie szansę na wywalczenie wolności na arenie w królewskim koloseum.
Grasz właśnie taką bandą, której członkowie - gnolle, koboldy, postrachy, gobliny, czy insektoidy - zostali pojmani
na polu bitwy i wtrąceni do więzienia Kulbak. Ale już za sześć krótkich tygodni król Taron przybędzie
z wizytą i może to właśnie Wy dostaniecie szansę, by wywalczyć sobie wolność? Tylko czy uda się Wam do tego
czasu zbudować odpowiednią reputację i zasłużyć na opinię najpotężniejszej bandy za kratami?
Jeżeli chcesz sobie poradzić w Lockup, musisz okazać się niezłym cwaniakiem przy rozstawianiu członków swojej
bandy w poszczególnych lokacjach więzienia. Wyślij mięśniaka tam, gdzie będzie trzeba się trochę porozpychać,
a tajniaka tam, gdzie wolisz nie wzbudzać podejrzeń strażników.
W każdej rundzie rozgrywki ten z graczy, który wyśle najsilniejszą załogę ze swojej bandy do danej lokacji zgarnia
dostępną w niej nagrodę: szansę na zdobycie surowców, fantów z przemytu lub rekrutację przydatnych dla sprawy
zbirów.
Tylko staraj się nie wzbudzać zbyt wielu podejrzeń strażników, bo zrobią nalot na cele i wszystko stracisz!
Po sześciu rundach rozgrywki, ktokolwiek zdobył najwięcej gwiazdek reputacji, wygrywa grę!
Mechaniki: Worker placement, set collection, licytacja.