Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Lęk u dzieci. Poradnik z ćwiczeniami wyd. 2

Okładka książki Lęk u dzieci. Poradnik z ćwiczeniami wyd. 2

Szczegóły:

ISBN: 9788323354239
EAN: 9788323354239
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Poradnik z ćwiczeniami. Wydanie drugie
Tłumaczenie: Kasprzyk Agnieszka
tytuloryg: Helping Your Anxious Child. A Step-by-Step Guide for Parents. Third Edition
wydanie: 2
format: 15.5x23.0cm
język: polski
Seria: PSYCHE / SOMA
liczba stron: 336
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
41,18 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79

Opis

Pomóż swojemu dziecku oswoić lęk

Każde dziecko od czasu do czasu odczuwa niepokój - może bać się ciemności, obawiać się nowej szkoły lub denerwować się przed sprawdzianem. Kiedy jednak lęk przybiera zbyt intensywne formy, przeradzając się w ataki paniki, zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne czy fobię społeczną, może utrudnić prawidłowy rozwój dziecka. Autorzy książki pokazują, jak pomóc najmłodszym radzić sobie z tymi problemami.

Przedstawiony program pracy z dziećmi lękowymi opiera się na dowodach naukowych oraz narzędziach terapii poznawczo-behawioralnej (CBT). Pomaga on w prawidłowym rozpoznawaniu, werbalizowaniu i radzeniu sobie z lękiem. Praktyczne ćwiczenia, skierowane zarówno do dzieci, jak i rodziców, pozwolą oswoić trudne sytuacje, a zaprezentowane techniki umożliwią odpowiednie reagowanie na nagłe ataki paniki. Metoda małych kroków obniża lęk do poziomu, na którym dziecko sobie z nim poradzi. Drugie wydanie tego bestsellerowego poradnika zostało uzupełnione o wyniki najnowszych badań dotyczących pracy z młodymi osobami z trudnościami w nauce, problemami zdrowotnymi czy niepełnosprawnością.

Lęk u dzieci to nieoceniona pomoc dla rodziców, opiekunów oraz specjalistów - psychoterapeutów, psychologów i pedagogów, którzy szukają skutecznych i pełnych współczucia metod. Ta książka pomoże przemienić lęk w siłę, pozwalając dzieciom cieszyć się pełnią życia.

Ronald M. Rapee,PhD,jest profesorem Wydziału Psychologii Macquarie University w Sydney i dyrektorem tamtejszego Centre for EmotionalHealth. Był jednym z konsultantów pracujących przy klasyfikacji DSM-IV i DSM-5 i członkiem komitetów doradczych organizacji krajowych i międzynarodowych. Stworzył Cool Kids - program terapeutyczny o dowiedzionej naukowo skuteczności, przeznaczonych dla lękowych dzieci i nastolatków, wykorzystywany przez departamenty zdrowia, terapeutów i organizacje w ponad 30 krajach.

Ann Wignall, PsyD, jest psycholożką kliniczną i dyrektorkąwydziału zdrowia psychicznego dzieci w Northern Sydney Health Service. W 1995 rokuzałożyła Child and Adolescent Anxiety Clinic przy Royal North Shore Hospital.Prowadzi krajowe programy szkoleniowe w zakresie terapii oraz wczesnej interwencji zaburzeń lękowych i depresji.

Susan H. Spence, PhD, psycholożka kliniczna i badaczkaspecjalizująca się w ocenie, prewencji i leczeniu lęków oraz depresji u dzieci i młodzieży. Jest emerytowaną profesorką Griffith University w Australii.Cieszy się międzynarodowym uznaniem, otrzymała wiele znaczących nagród za swój wkład w terapię zdrowia psychicznego młodzieży.

Vanessa Cobham, PhD,psycholożka kliniczna specjalizująca się w terapii lęku oraz stresu pourazowego u dzieci i młodzieży. Jest profesorką University of Queensland, pracujew australijskimChild and Youth Mental Health Service.

HeidiLyneham, PhD, jest psycholożką kliniczną i badaczkązajmującą się oceną i terapią trudności emocjonalnych u dzieci i rodzin. Pracuje jako dyrektorka kliniki w Centre for EmotionalHealth przy Macquarie University w Sydney.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź