Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Leadership coaching

Okładka książki Leadership coaching

Szczegóły:

Wydawca: Poltext
ISBN: 978-83-7561-233-2
EAN: 9788375612332
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
38,64 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,39
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W książce Leadership Coaching jako odpowiedź na wyzwania współczesnego świata autorzy koncentrują się na: analizie metod rozwoju potencjalnego przywództwa, uwarunkowaniach przywództwa w organizacjach, najistotniejszych wyzwaniach związanych z przywództwem we współczesnych organizacjach. Autorzy są zarówno praktykami coachingu, jak i osobami zajmującymi się coachingiem naukowo, dzięki czemu zagadnienia omawiane w książce są prezentowane wielowymiarowo i w sposób uniwersalny. Żyjemy w epoce, która daje mnóstwo możliwości wyboru, epoce, która w przeciwieństwie do minionych czasów gwarantuje na naszym kontynencie konstytucyjnie wolność osobistą oraz prawo do samostanowienia. Jest to także epoka budzącej się globalnej świadomości i odpowiedzialności społecznej, obejmującej dobrostan wszystkich mieszkańców Ziemi, a jednocześnie nadal epoka indywidualizmu (...) Jak w takich warunkach zmienia się idea przywództwa? Co określa skutecznych przywódców naszych czasów? Jakie metody rozwoju przywódczego potencjału stają się adekwatną odpowiedzią na wyzwania współczesnego świata? Leadership-coaching uwzględnia obydwa kierunki myślenia i pozwala przywódcom, w procesie poszerzania własnej świadomości, na pogłębienie zrozumienia własnych dążeń i rozpoznania uwarunkowań sytuacyjnych oraz przynosi efekt w postaci skutecznego połączenia adekwatności rea(k)cji z rozmachem (k)reacji. (dr Lidia D. Czarkowska) Takie publikacje są niezwykle potrzebne, ponieważ jesteśmy - nie tylko w Polsce - bardzo dalecy od systematycznej naukowej refleksji i badań nad coachingiem. Nie ma co liczyć, że coaching będzie rozwijany na podstawie wyników prac naukowych, ale niech one przynajmniej inspirują coachów, przyczyniając się do rozumienia istoty procesów coachingowych i oceny ich efektywności. (dr hab. Piotr Olaf Żylicz)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź