Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Kultura i język mediów

Okładka książki Kultura i język mediów

Szczegóły:

Wydawca: Impuls
ISBN: 9788373088627
EAN: 9788373088627
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17x24 cm
język: polski
liczba stron: 350
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
24,69 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,69
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Prezentowana publikacja jest owocem pracy wielu autorów, zawiera ich przemyślenia, refleksję wyrosłą na gruncie dociekań empirycznych i doświadczeń zbieranych przez lata w różnych środowiskach akademickich. Autorzy poruszyli m.in. problematykę pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów, kulturowego uwarunkowania języka mediów, elektronicznych mediów jako środka stymulowania rozwoju intelektualnego. W książce znajdziemy także rozważania na temat uzależnienia od mediów, kursów online, pracy w sieci czy specyfiki edukacji internetowej. Autorzy zawarli w pracy także swoje uwagi na temat wartości, człowieka w mediach, komunikacji internetowej na linii student-wykładowca, kultury i współczesnego języka mediów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź