Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

KORPORACJA NICZYM STARTUP INNOWACYJNOŚĆ W FIRMACH O UGRUNTOWANEJ POZYCJI NA RYNKU

Okładka książki KORPORACJA NICZYM STARTUP INNOWACYJNOŚĆ W FIRMACH O UGRUNTOWANEJ POZYCJI NA RYNKU

Szczegóły:

Wydawca: One Press
ISBN: 978-83-283-5154-7
EAN: 9788328351547
oprawa: miękka
podtytuł: Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku
Tłumaczenie: Sałbut Bartosz
tytuloryg: The corporate startup
wydanie: 1
format: 210x240x20mm
język: polski
liczba stron: 296
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,94 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,94
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie. Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce. Znajdziesz tutaj między innymi: zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj! O autorach Dr Tendayi Viki jest głównym konsultantem w firmie konsultingowej Benneli Jacobs. Pracował również dla takich firm jak Airbus, American Express, The British Museum, General Electric, Pearson, Standard Bank, Tetra Pak oraz dla Banku Światowego. Jego artykuły ukazują się w magazynie „Forbes”. Dan Toma współpracował z licznymi startupami technologicznymi oraz z takimi firmami jak Deutsche Telekom, Bosch, Jaguar Land Rover i Allianz. Jest wielkim zwolennikiem koncepcji ekosystemu innowacyjnego. Esther Gons jest współzałożycielką NEXT Amsterdam. Pomaga startupom wdrażać skuteczne modele biznesowe. Jej kurs przedsiębiorczości jest realizowany w ramach programu studiów Communication Multimedia and Design na Amsterdam University of Applied Sciences.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź