Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Konsumpcja w Polsce.

Okładka książki Konsumpcja w Polsce.

Szczegóły:

Wydawca: UMCS
ISBN: 9788322793404
EAN: 9788322793404
oprawa: twarda
podtytuł: Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
wydanie: 1
format: 210x160mm
język: polski
liczba stron: 200
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
31,93 zł
Cena detaliczna: 
37,80 zł
16% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,77

Opis

Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne. Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź