Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Konsumpcja w czasach pandemii

Okładka książki Konsumpcja w czasach pandemii

Szczegóły:

ISBN: 978-83-208-2506-0
EAN: 9788320825060
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
wydanie: 1
format: 237x164 mm
język: polski
liczba stron: 170
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
30,71 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
38% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71

Opis

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:

rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,

dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,

przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź