Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Koniec żartu. Można się śmiać. Jak poczucie humoru może ci pomóc w życiu

Okładka książki Koniec żartu. Można się śmiać. Jak poczucie humoru może ci pomóc w życiu

Szczegóły:

Wydawca: Laurum
ISBN: 978-83-8231-020-7
EAN: 9788382310207
oprawa: miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Jak poczucie humoru może ci pomóc w życiu
Tłumaczenie: Magda Witkowska
tytuloryg: Humor, Seriously: Why Humor Is a Secret Weapon in Business and Life (And how anyone can harness it.
wydanie: 1
format: 218x141x14mm
język: polski
liczba stron: 296
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
30,91 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
23% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71

Opis

Z poczuciem humoru nie trzeba się urodzić! Poczucia humoru można się nauczyć! I naprawdę warto to zrobić! Śmiech ma potężną moc. Niezliczone badania dowodzą, że osoby z radosnym usposobieniem o wiele łatwiej osiągają swoje życiowe cele niż ponuracy. Jeśli lubisz się śmiać, potrafisz rozbawić innych – masz nie tylko o wiele większe szanse na stworzenie udanego związku czy błyskotliwą karierę, ale też o wiele lepiej radzisz sobie zarówno z szarą codziennością, jak i z sytuacjami kryzysowymi. Osoby z dużym poczuciem humoru czasami są jeszcze odbierane jako te, które narażają swój autorytet. Absolutnie niesłusznie. Warsztaty autorek tej książki, uczące bardziej swobodnego podejścia do codzienności, cieszą się olbrzymią popularnością wśród kadry zarządzającej. Umiejętność zażartowania w odpowiednim momencie to jedna z kluczowych kompetencji miękkich – równie istotna jak charyzma, kreatywność czy zdolności motywacyjne. Autorki omawiają zagadnienie humoru od bardzo praktycznej strony. Zastanawiają się, dlaczego tak bardzo różne rzeczy nas śmieszą oraz jak szukać i wykorzystywać w codziennym życiu elementy komiczne. Podpowiadają, jak zażartować, żeby zrobić dobre pierwsze wrażenie, przekazać trudne informacje, ale też wycofać się z już popełnionego faux pas. *** Humor to rzecz magiczna: przegania strach i zadęcie, a robi miejsce dla kreatywności i siły woli. Ta książka podpowiada, jak korzystać z magicznej siły dowcipu jako narzędzia przywództwa i walki o dobro. Stanowi niesamowitą mieszankę wiedzy teoretycznej, sugestii strategicznych i przymrużenia oka. Daniel H. Pink, bestsellerowy pisarz, autor książek Kiedy oraz Drive Błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa książka o tym, jak mądrze i z pomysłem posługiwać się dowcipem. Bynajmniej nie twierdzę tak tylko dlatego, że napisali w niej o mnie, że jestem błyskotliwa, dowcipna i pomysłowa. Kup ją! Sarah Cooper, komiczka i autorka książki 100 Tricks to Appear Smart in Meetings Przekonałem się (częstokroć na własnej skórze), że jeśli chce się być traktowanym poważnie, to nie można zbyt poważnie podchodzić do samego siebie. Moje zespoły zawsze najlepiej sobie radzą wtedy, gdy do problemów podchodzą ze swobodą – jednocześnie wykazując się pokorą i optymizmem – ponieważ dzięki temu łatwiej się buduje zaufanie. A poza tym tak jest fajniej. Ta książka powstała właśnie z takiego przepisu. Eric Schmidt, były dyrektor generalny i członek kierownictwa Google (Alphabet) Jeśli wydaje ci się, że w twojej firmie lepiej by się pracowało, gdyby wszyscy częściej się śmiali – sięgnij po tę książkę! Chip Heath, bestsellerowy pisarz, współautor książki Decydujące momenty Dowcip to przejaw społecznej odwagi. Właściwie zastosowany ma moc przeobrażania rzeczywistości. Ta książka to zbiór narzędzi, których nam potrzeba, aby sprawnie posługiwać się dowcipem w każdych warunkach. Susan Cain, bestsellerowa pisarka, autorka książki Ciszej, proszę… *** Dr Jennifer Aaker wykłada na Stanford Graduate School of Business i jest powszechnie uznawanym ekspertem w dziedzinie wpływu poczucia sensu na wybory ludzi oraz pozytywnego oddziaływania technologii na ich samopoczucie. Dr Aaker publikuje przede wszystkim w czasopismach naukowych, ale jej artykuły ukazywały się również w „The Economist”, „The New York Times”, „The Atlantic” oraz „Science”. Naomi Bagdonas prowadzi działalność konsultingową, w której zajmuje się strategią i komunikacją z mediami. Przygotowuje dyrektorów i celebrytów do udziału w programach takich jak Saturday Night Live czy Today. Ukończyła kurs Upright Citizens Brigade Theater, a teraz podpowiada studentom Stanford Graduate School of Business oraz osadzonym w areszcie w San Francisco, jak produktywnie wykorzystywać humor.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź