Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Komunikacja marketingowa

Okładka książki Komunikacja marketingowa

Szczegóły:

Autor: Wiktor Jan W.

Wydawca: PWN
ISBN: 9788301173906
EAN: 9788301173906
oprawa: Miękka
wydanie: 2
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 376
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
60,40 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
24% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,40

Opis

Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź