Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym

Okładka książki Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym

Szczegóły:

Autor: Gotwald Beata

ISBN: 9788382201468
EAN: 9788382201468
oprawa: Miękka
podtytuł: Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
wydanie: 1
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 142
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
29,11 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
27% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,11
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu ścieżek zakupowych konsumentów. Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spędzania wolnego czasu, korzystania z narzędzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych. Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowań konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź