Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Kodowanie na wesoło rysuję i zgaduję Kapitan Nauka

Okładka książki Kodowanie na wesoło rysuję i zgaduję Kapitan Nauka

Szczegóły:

Wydawca: Edgard PAP
ISBN: 9788367219525
EAN: 9788367219525
oprawa: oprawa: pudełko
wydanie: 1
format: 154x221 mm
język: polski
liczba stron: 30
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,26 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
43% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,06

Opis

Kodowanie na wesoło (4-7 lat) to zestaw edukacyjnych zabaw z bestsellerowej serii Rysuję i zgaduję dla przyszłych programistów i inżynierów. Zawiera ponad 100 kreatywnych zabaw (książka + karty ścieralne), które doskonalą myślenie logiczne i matematyczne, orientację przestrzenną i wyobraźnię. Zagadki stanowią świetne wprowadzenie w podstawy matematyki, robotyki i informatyki. Książka zawiera również wskazówki, jak rozwijać kompetencje cyfrowe u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Tajniki kodowania w zabawie

Kodowanie na wesoło to świetna przygoda wprowadzająca przedszkolaki i uczniów klas pierwszych w podstawy programowania. Zawiera mnóstwo łamigłówek, m.in. zabawy z rytmami, sekwencjami i algorytmami, ćwiczenia na kratownicy przygotowujące do pracy z matą do kodowania, a także ćwiczenia na wyznaczanie tras, pisanie kodu i odgadywanie szyfrów. Dla najmłodszych przygotowano zadania na obrazkach, które są bliskie ich zainteresowaniom. Łamigłówki dla starszych dzieci wykorzystują kody na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne.

Pakiet zawiera ponad 100 wciągających zadań (książka + 30 dwustronnych kart ścieralnych) kształtujących myślenie, orientację przestrzenną, uwagę oraz percepcję wzrokową. Zadania zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem - zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować nowe pomysły.

Dzięki flamastrowi suchościeralnemu dołączonemu do zestawu łamigłówki można rozwiązywać wielokrotnie, a dzięki temu testować swoje pomysły i rozwijać umiejętności.

Rozwój

kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, grafopercepcja

W serii również

  • Rysuję i zgaduję z mewą Ewą (3-4 lata)
  • Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4-5 lat)
  • Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (4-5 lat)
  • Rysuję i zgaduję z kangurem Arturem (4-6 lat)
  • Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką (5-6 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe (5-8 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Zabawy z liczeniem (4-7 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Zabawy logiczne (4-7 lat)
  • Zabawy logopedyczne. Gimnastyka języka (3-6 lat)
  • Rysuję i zgaduję. Koncentracja z detektywem Motywem (6-9 lat)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź