Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Komiksy
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
NOWOŚĆ

Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną

Okładka książki Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-289-2746-9
EAN: 9788328927469
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 210x140x15mm
Seria: POWER
liczba stron: 224
rok wydania: 2025
Data premiery: 2025-12-09
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
36,59 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
39% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94

Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną

Co sprawia, że niektóre produkty stają się hitami? O ich sukcesie lub też jego braku decyduje mnóstwo czynników: zespół, zarządzanie, technologia, projekt, sposób realizacji, cena, wyczucie czasu, wreszcie szczęście. I najważniejsze: produkt i klient muszą do siebie pasować niczym dwa klocki LEGO.

Oto nowy podręcznik kreowania przyszłości dla początkujących przedsiębiorców. Przeczytaj, zanim założysz firmę!

Reid Hoffman, jeden z założycieli LinkedIn i Inflection AI

Ta książka to dziesięć zwięzłych rozdziałów, z których każdy zawiera jedną kluczową lekcję. Dowiesz się, jak określić fundament swojego pomysłu, wyróżnić go na tle konkurencji, wybrać najlepsze podejście i testować strategię w krótkich iteracjach. Szybko odkryjesz, że zespoły, które tworzą dobrze przyjmowane produkty, mają pewne wspólne cechy: znają klientów i rynek, wiedzą, co warto przetestować, a także jakie wnioski wyciągnąć ze swoich badań. Na tej bazie zbudujesz swoją Hipotezę Założycielską. Krótką. Jasną. I przede wszystkim z ogromną szansą na sukces.

Ta książka to prawdziwy dar. Jest zabawna, pomysłowa i prosta!

Dan Heath, autor bestsellerów z list New York Timesa

Knapp i Zeratsky są autorami bestsellerów z list New York Timesa i założycielami Character Capital. Współpracowali z takimi firmami jak Slack, Uber i One Medical Group. Po opracowane przez nich metody sięgają między innymi Airbnb, Amazon, LEGO, MIT, Mercedes-Benz, Harvard Business School i Uniwersytet Oksfordzki.

Obowiązkowa lektura dla założycieli startupów!

Katie Dill, główna projektantka w Stripe

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź