Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych

Okładka książki Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych

Szczegóły:

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788381020930
EAN: 9788381020930
oprawa: oprawa: broszurowa
wydanie: 1
format: 240x163 mm
język: polski
liczba stron: 255
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
52,55 zł
Cena detaliczna: 
80,00 zł
34% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,55

Opis

Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PRINCE2 Practicioner, Agile Practicioner, Scrum Master, P3O, MOP. Autorka ponad 30 publikacji naukowych. Niniejsza książka stanowi kompendium wiedzy na temat kapitału relacyjnego sektora usług szkoleniowych, adresowane zarówno do środowiska akademickiego, jak i szerokiego grona praktyków zarządzania zainteresowanych omawianą tematyką. "Monografia stanowi próbę kompleksowego ujęcia zagadnień kapitału relacyjnego badanych przedsiębiorstw rynku usług szkoleniowych. Treść tego dzieła w istotny sposób poszerza dostępne dotąd zasoby wiedzy w przedmiotowym obszarze tematycznym, przyczyniając się tym samym do propagowania idei kształtowania kapitału relacyjnego przedsiębiorstw szeroko pojętego sektora usług rozwojowych. Uważam, że książka jest adresowana do szerokiego grona profesjonalnych czytelników. Użyteczna będzie zarówno dla naukowców, doktorantów, studentów, jak i praktyków zarządzania chcących pogłębić omawianą tematykę. Wobec powyższego, oryginalność i przydatność praktyczna recenzowanego przeze mnie dzieła wydaje się oczywista." - Dr hab. inż. Joanna Kałkowska, prof. PP, fragment recenzji "Recenzowana monografia jest wartościową pozycją, która zarówno może stanowić inspirację dla przyszłych badaczy omawianej problematyki, jak i posiada wiele wątków aplikacyjnych, w tym rekomendacji możliwych do wykorzystania w działalności biznesowej." - Dr hab. Justyna Łapińska, prof. UMK, fragment recenzji

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź