Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Kalejdoskop ucznia. Informatyka. Klasa 2 (z płytą CD) Edukacja wczesnoszkolna

Okładka książki Kalejdoskop ucznia. Informatyka. Klasa 2 (z płytą CD)
Edukacja wczesnoszkolna

Szczegóły:

Wydawca: WSiP
ISBN: 978-83-02-17312-7
EAN: 9788302173127
oprawa: Miękka
podtytuł: Edukacja wczesnoszkolna
wydanie: 1
format: 20,5x27,5 cm
język: polski
liczba stron: 68
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
19,04 zł
Cena detaliczna: 
34,63 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Kalejdoskop ucznia. Informatyka z CD do klasy 2 to publikacja, która w ciekawy i przystępny sposób uczy, jak pracować i bawić się z komputerem.
To 30 inspirujących i rozwijających kreatywne myślenie lekcji , które zostały ułożone w przemyślany sposób.
Każda lekcja składa się z części teoretycznej i dwuetapowej ćwiczeniowej poleceń do wykonania zawartych w podręczniku i ćwiczeń z komputerem oraz na płycie, doskonalących i utrwalających poznane zagadnienia.
Oprócz lekcji z edytora grafiki i tekstu, na których uczeń wykonuje operacje zmiany rozmiaru, kopiowania, wklejania i usuwania elementów, są również lekcje poświęcone bezpieczeństwu w internecie, umiejętności wykorzystywania kalkulatora na lekcjach matematyki oraz umiejętności korzystania z prezentacji multimedialnej.
Zgodnie z obowiązującą podstawą programową, w publikacji znajdują się lekcje poświęcone programowaniu, wykorzystujące postacie z lektur. Programowanie rozwija m.in. myślenie przyczynowo - skutkowe oraz wyobraźnię uczniów, a zagadki i łamigłówki są drogą do odkrywania algorytmów.
Zaletą publikacji jest quiz wiedzy To już wiem!, który pozwala sprawdzić, w jakim stopniu uczniowie opanowali materiał.
Kalejdoskop ucznia. Informatyka do kl.2 jest zgodny z podstawą programową kształcenia ogólnego pod względem treści i wymagań, poszerza również umiejętności o kompetencje medialne, czyli umiejętności wyszukiwania, sprawnego selekcjonowania, przetwarzania i twórczego wykorzystania informacji.
Publikacja z takim układem treści będzie dużą pomocą dla nauczyciela w prowadzeniu zajęć z informatyki. Teoria przedstawiana jest krok po kroku, w skondensowanej formie, wszystkie ważne elementy zostały zaznaczane na zrzutach, dzięki czemu uczeń bardzo szybko orientuje się, co powinien zrobić. Ćwiczenia ułożone są według stopnia trudności. Lekcje z programowania są tak przygotowane, żeby mógł je poprowadzić każdy nauczyciel, nawet bez specjalistycznego przygotowania.
Płyta, która wchodzi w skład zestawu jest ściśle skorelowana z zeszytem ćwiczeń. Zawiera ponad 100 ciekawych i różnorodnych ćwiczeń, w tym quizy, zagadki i gry, memory, które nie znudzą uczniów, a będą dla nich świetną zabawą.
Większość bloków ćwiczeniowych jest oparta na zasadzie stopniowania trudności. Dzięki temu uczeń zdolniejszy ma możliwość pogłębienia wiedzy, a pracujący trochę wolniej powtórzy w swoim tempie te zagadnienia, które sprawiają mu kłopot. Uczniowie mają możliwość rozwijania swojej kreatywności.
Nauczyciel dysponujący płytą z tak dużą liczbą ćwiczeń może indywidualizować pracę z uczniami, co bardzo ułatwi prowadzenie lekcji, jak również przyczyni się do poprawy wyników nauczania, nie tylko z informatyki, lecz także z jęz. polskiego czy matematyki, gdyż dzięki zadaniom z tych właśnie dziedzin edukacji można ćwiczyć oraz powtarzać różne zagadnienia z tych przedmiotów. Ćwiczenia na płycie są bardzo przydatnym narzędziem dla nauczyciela w tym zakresie. Dzięki quizom po I i II semestrze nauczyciel ma możliwość szybkiego sprawdzenia stopnia opanowania materiału przez uczniów.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź