Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce turystycznej

Okładka książki Jakość pracy w procesie konkurowania o kapitał ludzki w gospodarce turystycznej

Szczegóły:

Wydawca: Difin
ISBN: 9788380852006
EAN: 9788380852006
oprawa: Miękka
format: 15.8x22.9
język: polski
liczba stron: 228
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
38,23 zł
Cena detaliczna: 
48,00 zł
20% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,23
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Publikacja poświęcona jest roli jakości pracy w procesie rywalizowania o kapitał ludzki przez podmioty gospodarki turystycznej. Jakość pracy, jako instrument konkurowania, za pośrednictwem którego dostarczana jest nosicielom kapitału ludzkiego wartość, jest ważnym narzędziem tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku turystycznym, gdyż oddziałuje na decyzje pracobiorców dotyczące nawiązywania i rozwiązywania relacji z pracodawcami oraz na ich gotowość do aktywnego angażowania swojego potencjału w osiąganie celów zatrudniających organizacji. Monografia składa się z dwóch części. Pierwsza część poświęcona jest teoretycznym podstawom rozważań nad rolą jakości pracy w konkurowaniu o kapitał ludzki na współczesnym rynku turystycznym. W szczególności uwagę poświęcono istocie i cechom kapitału ludzkiego oraz jego miejscu w strukturze źródeł przewagi konkurencyjnej. Na tym tle zaprezentowano koncepcję jakości pracy oraz jej determinanty i następstwa, a także ilościowe i jakościowe aspekty zatrudnienia w gospodarce turystycznej. Druga część opracowania stanowi empiryczną weryfikację zależności pomiędzy jakością pracy a potencjałem konkurencyjności na rynku turystycznym. Weryfikacji tej dokonano na podstawie ogólnopolskich badań pierwotnych przeprowadzonych wśród aktualnych i potencjalnych pracobiorców. Aktualnymi pracobiorcami są osoby świadczące pracę w tzw. charakterystycznych rodzajach działalności turystycznej (tj. podmiotach prowadzących działalność usługową związaną z zakwaterowaniem, wyżywieniem, organizacją turystyki i pośrednictwem turystycznym, transportem pasażerskim oraz kulturą, rozrywką i rekreacją). Książka zainteresuje specjalistów zajmujących się planowaniem rozwoju turystyki na szczeblu lokalnym, regionalnym i krajowym, w szczególności przedstawicieli organów administracji rządowej i samorządowej oraz lokalnych i regionalnych organizacji turystycznych, członków stowarzyszeń i organizacji branżowych skupiających przedsiębiorców funkcjonujących na rynku turystycznym oraz osoby odpowiedzialne za kształtowanie programów studiów dla kierunków związanych z turystyką.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź