Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Jak zoptymalizować koszty zatrudnienia

Okładka książki Jak zoptymalizować koszty zatrudnienia

Szczegóły:

Wydawca: Infor
ISBN: 9788382683455
EAN: 9788382683455
oprawa: Miękka
podtytuł: Poradnik dla pracodawców
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 84
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
58,26 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
26% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,26
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Podmioty zatrudniające poszukują rozwiązań, które pozwolą im przetrwać w trudniejszej biznesowo rzeczywistości. Przedsiębiorcy powinni rozważyć istniejące możliwości obniżenia wydatków związanych z zatrudnieniem. Zanim zdecydują się na działania restrukturyzacyjne dotyczące kosztów zatrudnienia, muszą ocenić, w jakim stopniu pomogą one przetrwać ich firmie w trudnych czasach. Optymalizowaniu kosztów zatrudnienia towarzyszy przede wszystkim wybór najkorzystniejszej formy współpracy lub jej zmiana. Zwykle bierze się wówczas pod uwagę zatrudnianie na podstawie umów cywilnoprawnych – zlecenia i o dzieło. Może to być jednak również czasowe ograniczenie uprawnień osób już zatrudnionych (m.in. przez zawieszenie przepisów wewnątrzzakładowych) bądź korzystanie z pracowników obcych (najczęściej w ramach pracy tymczasowej lub outsourcingu). W odniesieniu do osób zarządzających lub kierujących zakładem pracy rozwiązaniem alternatywnym wobec zatrudnienia w ramach stosunku pracy może być kontrakt menedżerski, np. w formie umowy cywilnoprawnej w ramach działalności gospodarczej prowadzonej przez te osoby lub poza tą działalnością. Innym sposobem na ograniczenie kosztów zatrudnienia jest korzystanie z pracy wykonywanej przez przedsiębiorców – tj. osoby prowadzące jednoosobową pozarolniczą działalność gospodarczą – na podstawie umowy o świadczenie usług (do której mają zastosowanie przepisy dotyczące zlecenia). Książka to praktyczny poradnik, odpowiadający m.in. na pytania: ? Kiedy można zawiesić przepisy wewnątrzzakładowe? ? Jakie korzyści daje pracodawcom zatrudnianie pracowników tymczasowych? ? Jak zmienić pracownikom warunki wynagrodzenia? ? Jakie oszczędności wynikają z zatrudniania na umowy cywilnoprawne? ? Na czym polega outsourcing pracowniczy? To przystępne opracowanie jest merytorycznym wsparciem dla specjalistów ds. kadr i płac. Zainteresuje też pracodawców, dyrektorów działów HR, pozostałych kierowników wyższego szczebla oraz biura rachunkowe, które prowadzą obsługę w tym zakresie.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź