Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Jak skutecznie negocjować. Zdobądź przewagę...

Okładka książki Jak skutecznie negocjować. Zdobądź przewagę...

Szczegóły:

ISBN: 9788395461699
EAN: 9788395461699
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 202x135 mm
liczba stron: 196
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
32,81 zł
Cena detaliczna: 
47,00 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,81

Opis

Książka nauczy Cię kompetencji, która pomoże Ci być skutecznym w życiu prywatnym, zawodowym, biznesowym i społecznym.
Czytasz ten opis, więc myślę, że wiesz iż każdy z nas w życiu coś sprzedaje, każdy coś negocjuje. Już małe dzieci próbują i doskonalą techniki, które pozwolą im uzyskać późniejsze pójście spać, otrzymanie czegoś słodkiego, niezjedzenie jakiegoś posiłku, bajkę czy dłuższe granie na komputerze.
Skoro od małego nabywamy negocjacyjnych umiejętności i mamy mnóstwo okazji by je ćwiczyć, to dlaczego tak wielu z nas nie osiąga w tym mistrzostwa? To wszystko zależy od wielu czynników np. otoczenia, naszych przekonań moralnych i etycznych, samoświadomości naszych kompetencji czy skłonność do uległości bądź nasz duch rywalizacji.
Masz na większość z tych czynników wpływ.
To fantastyczną wiadomością, że decydując się na świadomy proces doskonalenia siebie możesz wpłynąć na te czynniki, które blokują Cię przed negocjacjami. Być może zajmie Ci to mniej lub więcej czasu, na pewno jednak efekty, które zobaczysz będą warte wykonanej pracy.
Ta książka jest dla Ciebie niezależnie od tego czy masz swoją działalność biznesową czy jej nie prowadzisz. Nauczenie się negocjacji poza biznesem przyda Ci się w życiu rodzinnym, społecznym i zawodowym:
podczas rozmów małżeńskich lub partnerskich,
przy rozmowach z dziećmi,
w trakcie procesu kupna/sprzedaży, szczególnie bardziej wartościowych rzeczy jak auto czy nieruchomość,
gdy będzie Ci zależało na wynegocjowaniu np. podwyżki w pracy, doposażenia stanowiska, zmiany zakresu obowiązku,
rozmawiając z klientami i kontrahentami, aby odnosić sukces w rozmowach i utrzymywać nadal dobre relacje,
w czasie załatwiania np. spraw urzędowych, rozmów w sklepach, w trakcie zebrań w szkole, we wspólnocie mieszkaniowej itp.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź