Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Szczegóły:

Wydawca: ONEPRESS
ISBN: 9788328391826
EAN: 9788328391826
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Copywriting & Webwriting
wydanie: 1
format: 142x208 mm
język: polski
liczba stron: 168
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
24,80 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
45% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,69

Opis

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź