Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Jak być dobrym menedżerem

Okładka książki Jak być dobrym menedżerem

Szczegóły:

Wydawca: BookPlan.pl
ISBN: 9788396454409
EAN: 9788396454409
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 249
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,01 zł
Cena detaliczna: 
44,00 zł
36% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,83

Opis

Ta książka jest pomocą oferowaną wszystkim, którzy czują się zagubieni i przerażeni nieznanymi dotąd problemami, jakie pojawiły się w momencie awansu menedżerskiego. Odpowiada ona nie tylko na te wyzwania, przed którymi stanąłem na początku zawodowej kariery, ale opisuje wiele przypadków i zdarzeń napotkanych na długiej i różnorodnej kierowniczej ścieżce. Miałem bowiem możliwość zarządzania ludźmi w wielu branżach, dziedzinach, w różnych krajach i kulturach organizacyjnych. Książka "Jak być dobrym menedżerem\" nie jest zatem wytworem konsultanta, szkoleniowca, psychologa biznesu czy innej osoby zgłębiającej teoretyczne aspekty zarządzania. Praktycznie każdą opisywaną tu sytuację przeżyłem na własnej skórze i zmuszony byłem do jej rozwiązania. Opisuję blisko 30 różnych studiów przypadków i wiele drobniejszych przykładów ilustrujących zamieszczone rozważania. Publikacja ta jest jednak wyjątkowa nie tylko dlatego, że przedstawia konkretne sposoby postępowania w wielu mniej czy bardziej typowych sytuacjach związanych z kierowaniem. Również, a może przed wszystkim, chciałem przekazać pewne trudne do uchwycenia wartości, które sprawiają, że z potencjalnie sprawnego menedżera, stajemy się prawdziwie charyzmatycznym przywódcą, liderem, który jest w stanie natchnąć swój zespół do osiągania fantastycznych rezultatów, i takim, który jest pamiętany jako wzór i postać godna naśladowania. Ze "Wstępu" do książki W tej książce poruszonych jest wiele tematów i spraw, o których rzadko lub w ogóle nie wspomina się w innych pracach o tematyce zarządzania. Krzysztof Tomczyk, Dyrektor Handlowy Jestem pod wrażeniem, dobrze się to czyta, wciągająco zarówno z punktu widzenia pracownika, jak i kierownika. Szczególnie podoba mi się wiele odniesień do branży IT. Piotr Jeżewski, Administrator Systemów Gdybym napotkał taką książkę na początku mojej kariery, na pewno byłoby mi łatwiej kierować i uniknąłbym niepotrzebnych błędów. Stanisław Tomaszewski, Dyrektor Zakupów, Trefl S.A Lech Przemieniecki Menedżer z ponad 30-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym, zarządzaniu łańcuchami dostaw, obsłudze klienta, logistyce produkcyjnej i IT. Zarządzał kilkoma sieciach detalicznymi w Polsce, Rumunii, Czechach, Słowacji, Bułgarii i Mołdawii. Dyrektor Generalny rumuńskiej sieci dyskontów PPT. Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej TXM SA, notowanej na GPW w Warszawie. Wiceprezes sieci modowej Top Secret.Dyrektor Międzynarodowego Centrum Zakupów i Logistyki Philips Lighting, szef Europejskiego Centrum Obsługi Klienta w Philips Consumer Lamps, kierownik działów logistyki i systemów zarządzania. Obecnie prowadzi firmę doradczą hhmc.pl
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź