Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Okładka książki Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Szczegóły:

Wydawca: Aspra
ISBN: 9788375458886
EAN: 9788375458886
oprawa: Miękka
format: 16.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 278
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
30,78 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
32% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,60
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź