Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

International Business Strategy

Okładka książki International Business Strategy

Szczegóły:

Autor: Verbeke Alain

ISBN: 9781107683099
EAN: 9781107683099
oprawa: Miękka
podtytuł: 2nd Edition
wydanie: 9
format: 17.0x24.0cm
język: angielski
liczba stron: 590
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
124,74 zł
Cena detaliczna: 
157,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 123,95
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Verbeke provides a new perspective on international business strategy by combining analytical rigour and true managerial insight on the functioning of large multinational enterprises (MNEs). With unique commentary on 48 seminal articles published in the Harvard Business Review, the Sloan Management Review and the California Management Review over the past three decades, Verbeke shows how these can be applied to real businesses engaged in international expansion programmes, especially as they venture into high-distance markets. The second edition has been thoroughly updated and features greater coverage of emerging markets with a new chapter and seven new cases. Suited for advanced undergraduates and graduate courses, students will benefit from updated case studies and improved learning features, including 'management takeaways', key lessons that can be applied to MNEs and a wide range of online resources.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź